Nosaltres, els set homes /
Un cant en clarobscur
Poesia
Autor: Joan-Francesc Castex-Ey
Idioma: català
Correcció: Joan Gimeno Conesa
Il·lustració de portada: Marta Forment
Disseny de portada: Marta Forment
Format: tapa tova amb solape i guardes de color
Mides: 21×14
ISBN: 978-841995-3-00-1
Dipòsit Legal: B 14181-2021
Pàgines: 64
Preu € 13
Nosaltres, els Set Homes, es presenta com una llegenda pirinenca en forma de peça teatral. Explora i contrasta l’afany de poder i l’ambició desmesurada, el desig i la dualitat de l’atracció i la destrucció. El text, viu i evocador d’imatges fortes, traspua emoció, deixant en-treveure una gran estima per la natura. I ens permet creure en la capacitat regeneradora dels canvis i de qualsevol destí, encara que s’hagin forjat amb foc i sang.
Un cant en clarobscur, relat poètic, ens parla del cant com a expressió vital i universal, exaltant la música com a element sagrat. Ens narra la vida i la mort, l’amor i el desamor; sobretot l’amor, amb una oda als sentiments diversos que suscita. I ens insta a escoltar el cant que ressona en cada ésser viu, amb confiança i autenticitat, deixant-nos portar per la seva melodia, i viure amb el cor obert al món en la seva plenitud.


L'editora, Marta Forment, amb la Joana Serra, de la Llibreria Perpinyà, a la Setmana del Llibre en Català del 2023 al Moll de la Fusta, celebrant el nou llibre d'en Joan-Francesc.