Àngels del quitrà
Novel·la
Autor: Arian Botey
Idioma: català
Correcció : Joan Gimeno Conesa
Formato: tapa tova
Medidas: 21,7×14,7 cm
ISBN: 978-84-18256-08-0
Dipòsit Legal: B 2990-2021
Foto de portada: Arian Botey Soldevila
Model de portada: Helena Morlan
Pàgines: 378
PVP € 19
Sinopsis
“Les papallones de la Maia es van convertir en llàgrimes instantàniament, i no va poder reprimir un crit d’alegria. Va saltar al coll de l’Arnau, i com que ell era bastant alt, va quedar sense tocar de peus a terra. Després es van besar al mig de la plaça, sense mirar prim ni tallar-se gens, com dient a tothom que els veiés, sí, ens estimem!, ens estimem! I, de fet, tot i que l’escena la van veure unes poques persones, el cap de pocs minuts de ben segur que ja ho sabria tot el poble. Mig perduda entre la gent que passejava per la plaça hi havia una persona que també va observar l’escena. Era una noia amb una piga prop dels llavis, ulls foscos i cabell negre que, en veure el petó i l’abraçada, va fer un lleuger gest de contrarietat, va treure una petita llibreta de la seva bossa i hi va anotar alguna cosa.”
Àngels del quitrà, una meravellosa novel·la plural, un cant a l’alegria i a la joventut. Cada una de les històries us aixecarà el cor i la joia de viure cada pàgina.
A més, Àngels del quitrà és la primera novel·la amb banda sonora incorporada, ja que cada vegada que apareix una melodia en les vides dels personatges, la podreu escoltar a través d’un codi QR que us conectarà amb un vídeo Youtube.


En aquesta entrevista, l’Arian Botey i Prat, escriptor de Granollers, ens parla de la publicació de la seva cinquena novel·la, Àngels del quitrà. Genial el moment que ens confessa que parla amb els personatges del llibre!